• Delta i vår namninsamling mot att fasa ut ränteavdraget på lån utan säkerhet: Skriv under här.

Långivare med aktiv utlåning

1. Merax - Swish-utbetalning, ingen UC
2. Flexkontot - Nu med Swish, ingen UC
3. Credifi - Lån utan UC
4. Brixo - Lån utan UC
5. Zmarta - Jämför lån (ny)
6. Ferratum - Lån utan UC
7. Klaralån - Lån utan UC
8. Binly - Lån utan UC
9. Viaconto - Lån utan UC
10. Brixo Privatlån (ny) - Ingen UC
12. Vivus - Lån utan UC

FortusKredit 30.000 Ingen UC

G

gäst32

Gäst
Poäng: 0
Jag som många vill ju slippa faktura i brevlådan. Verkar som dom erbjuder faktura via mejlen nu.

Skickade och frågade om det och fick till svar: "Vi lägger gärna din faktura via e-post"

Finns ingen möjlighet att få fakturan via mail enligt kundtjänst när jag frågade nyss
 
  • Nystartslån
  • Lån utan UC

Norreborre

V.I.P
Poäng: 497
Blev medlem
16 Augusti 2015
Meddelanden
898
Mottagna reaktioner
349
Poäng
497
Vad konstigt! Jag visar konversationen jag hade med dom nedan:

Fråga:

"Hej,

Jag fick precis min första faktura i brevlådan och gjorde en inbetalning till er.
Alla mina andra räkningar får jag antingen via e-faktura eller till min mejl. Har ni någon sådan lösning att erbjuda då jag tycker det är lite smidigare att sköta allt digitalt."

Svar:

"Hej!

Vi lägger gärna din faktura via e-post, har tyvärr inte tjänsten e-faktura idag.

Med vänliga hälsningar
Ystävällisin terveisin
Best regards"
 
A

Anonym123

Gäst
Poäng: 0
Hur lång tid brukar det ta till att få det utbetalt? Ansökte igår och fick godkännt samma dag men ännu inget.
 
0

008

Gäst
Poäng: 0
Man blir alltid lite orolig när utbetalningen ska vara godkänd men pengarna inte är på kontot direkt.

Skrev man rätt kontonr... Inga pengar ännu, blev godkänt idag runt kl 10, till Swedbank.
 
B

Brixa

Gäst
Poäng: 0
Hej. Är det ingen här som kan bekräfta att det går att få faktura via e-post och att inget kommer hem i brevlådan?
 
0

008

Gäst
Poäng: 0
Godkänt och utbetalt igår runt 10, nu 17:40 fortfarande inga pengar, Swedbank. Så långsamt.
 
A

Anonym123

Gäst
Poäng: 0
Verkar som det tar lång tid att få sitt kontantuttag utbetalt sista veckorna? Gjorde mitt andra i måndags och ännu inte fått något.
 

JeffreyLebowski

Viktig medlem
Poäng: 42
Blev medlem
10 Juni 2014
Meddelanden
56
Mottagna reaktioner
13
Poäng
42
Sjukt svårt att få fram uppgifter för att betala på hemsidan även när man var inloggad på kontot - som dom ville att man skulle misslyckas betala.
Jag fick varken hem fakturor eller inkasso, det var raka vägen till Kronofogden och betalningsföreläggande.

Betalades för över 1 vecka sedan, fortfarande registrerad som obetald.

Oseriöst företag.
 
Ta en titt i Lånforums guide för bästa samlingslån, där finns svar på de vanligaste frågorna runt samlingslån.
Topp